אודות

קבוצת ידר

קבוצת ידר
נעים להכיר

אנו חברה יוזמת ובונה פרויקטים בתחום הנדל"ן, אשר הוקמה ע"י אלי יוסימוב ותמיר רן. מאז 1999 , אנו מתמחים בעסקאות נדל"ן יזמיות וביצוע פרויקטים בתחום הבניה בהתאם לתמ"א 38.במהלך השנים, צברנו ניסיון רב בתכנון וביצוע של תהליכי בנייה שונים ומגוונים עבור המגזר הפרטי והציבורי, כדוגמת בנייני מגורים בבניה רוויה, וילות יוקרתיות, בניית תוספות על בניינים קיימים, שימור אתרי מורשת בדרגה א', שיפוץ של בניינים ישנים, שיפוץ וחיזוק מבנים לפי דרישות תמ"א 38 ועוד. בכל פרויקט בו אנו עוסקים, עומדים לנגד עינינו שני מוטיבים מרכזיים אשר מנחים את כל שלבי העבודה שלנו – שליחות ואחריות.

אנו מאמינים בלב שלם כי בכוחנו לשפר את איכות חייהם של לקוחותינו ולאפשר להם מגורים בסביבה נוחה, בטוחה וירוקה ככל הניתן. כל הפרויקטים שלנו מתבצעים ע"י מתכננים ויועצים מקצועיים, הטובים בתחומם, אשר נותנים את מרב תשומת הלב לכל פרט ופרט, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של בטיחות. אנו מקפידים לזכור תמיד כי בכל מבנה מתגוררים אנשים, וכל פרויקט הוא קודם כל למענם ובשבילם.

התחדשות עירונית

הקבוצה מתגאה בנסיון רב שנים בטיפול מקצועי בפרוייקטים של התחדשות עירונית לאור הצלחתם של פרוייקטים אלה, לקוחות הקבוצה ממליצים עליה בפה מלא, ולקוחות חדשים מצטרפים בהמלצת חבריהם. הנהלת הקבוצה רואה בדיירים שותפים מלאים לתהליך, ולכן ההנהלה מעורבת וזמינה באופן יוצא דופן. כתוצאה מכך, לקוחות הקבוצה תמיד ימצאו אוזן קשבת לכל שאלה או בקשה. 

תכנית מתאר ארצית (תמ"א) מיעודת לחיזוק בניינים שנבנו לפני 1980 מפני רעידת אדמה. הדיירים מוכרים ליזמים זכות לבניית דירות נוספות תמורת חיזוק הבניין ושדרוג הדירות הקיימות, לרבות הוספת מעלית, מרפסות, ממ"ד, חניה ושיפור תשתיות וחזית הבניין. לקבוצת י.ד.ר נסיון רב באיתור ויזום פרוייקטים מסוג זה, והיא בעלת יכולת עבודה אפקטיבית אל מול הרשויות המקומיות השונות לצורך קידום תהליך האישורים, תוך התמודדות יעילה עם הבירוקרטיה. לקבוצה מחלקה ייעודית המקדמת את ההיתרים מול העיריות, ומתמחה בקידום הפרויקטים להיתרים.

קבוצת י.ד.ר מנוסה בפרוייקטים של התחדשות עירונית משפצים ומשדרגים דירות קיימות ובונים דירות חדשות מעל הבניין הקיים, ובפרוייקטי תמ"א 38/2 ("פינוי בינוי"), בהם בונים בניין חדש על חורבות הבניין הישן. בנוסף לשיווק הדירות החדשות לדיירים חדשים, הקבוצה מציעה לדיירים הקיימים לנצל את השינויים המתוכננים לצורך שיפוץ יסודי יותר של דירותיהם.

שרות מקיף

הקבוצה מתגאה בכוח האדם המקצועי, האיכותי והמוביל שלה. כלל אנשי המקצוע והספקים הינם בעלי נסיון רב בתחומם. הקבוצה נאמנה לעובדיה ולספקיה, ומקפידה על מצוינות מקצועית ללא פשרות, תוך שמירה על מחירים תחרותיים. לקבוצה מספר מחלקות שעובדות בשיתוף פעולה מלא, דבר המוביל לסינרגיה מקצועית הניכרת במצוינות ללא רבב. בין היתר, לקבוצה מחלקת שיווק פנימית, שנולדה מפאת רצון הקבוצה, מיום הקמתה, לפקח באורח תמידי על השוק, ולחוות אותו בזמן אמת, לרבות תנודת המחירים בשוק הנדל"ן. מחלקת הביצוע הגדולה של הקבוצה כוללת את כלל עובדי המקצוע בשטח, בהם קבלנים, מהנדסים, מנהלי עבודה, פועלים ועוד. מחלקת ההנדסה וקידום הפרויקטים מתמחה בטיפול שוטף בלקוחות, ומאפשרת לכל דיירי התחדשות עירונית לקבל דירה לפי הזמנה, המותאמת לצרכיהם ולרצונותיהם. 

לצורך כך, המחלקה כוללת אדריכלית "in-house", המספקת נותנת מענה מקצועי לכל הלקוחות. זאת, בנוסף לאדריכל חיצוני של כל פרויקט, האחראי על תכנון הפרויקט כולו. אדריכלית הקבוצה מתאמת את כלל השינויים והתוספות מול העיריות. בנוסף, הקבוצה מעסיקה גם מעצבת פנים במסגרת מחלקת שינויי דיירים, המתכננת יחד עם הדיירים את כל הפרטים הקטנים אך החשובים בדירה החדשה או המשופצת שלהם. מחלקה זאת מטפלת ב"after sale", ומלווה את הלקוחות עד קבלת המפתחות. לקבוצה מנהל פרויקטים האחראי על קידום פרויקטים מול הרשויות, בכדי לקדם את תהליך האישורים. בנוסף למנהל הפרויקטים, מהנדס מטעם החברה נמצא בכל עת ברשויות הרלוונטיות, ומתנהל מול היועצים השונים בכל רשות, במטרה לוודא שענייני החברה יטופלו בהקדם האפשרי. הנוכחות האינטנסיבית של נציגי החברה ברשויות מהווה יתרון חשוב המאפשר קידום מהיר ואפקטיבי של פרוייקטיי הקבוצה.

פרויקטים ולקוחות

קבוצת י.ד.ר בונה מתחמים כגון י.ד.ר. בנגבה המונה 3 בניינים, פרויקט יוקרתי למגורים במרכז נס ציונה, הממוקם במרכז-מזרח נס ציונה ונחשב לאזורים הנחשקים ביותר בנס ציונה. בפרויקט דירות פנטהאוז, דירות 4 ו-5 חדרים הכוללות מרפסות שמש, חדרי ממ"ד ועוד. האזור ניחן באווירה צעירה ומשפחתית ושוכן בקרבת פארקים ירוקים, מוסדות ציבוריים, מרכזים מסחריים ותחבורה ציבורית. 

פרויקט י.ד.ר. בעמינדב, המונה 3 בניינים, ממוקם בשכונת בצרון, באזור מתפתח בת"א, כאשר מצפון רחוב דרך השלום, ממערב רחוב יגאל אלון, מדרום רחוב יצחק שדה וממזרח רחוב משה דיין. תמהיל הדירות החדשות מורכב מדירות 4 חדרים ודירות פנטהאוז. פתרון החנייה במכפיל אוטומטי מתחת לאדמה. חזיתות הבניינים תקבלנה מראה חדש ומעודכן, תוך שימוש חומרים חדישים ואיכותיים.

קבוצת י.ד.ר ערוכה להתמודד עם כל סוגי האתגרים ויודעת להתגבר על כל המכשולים בפרויקטים של התחדשות עירונית, שהם הפרויקטים המורכבים ביותר בתחום הבניה. לקוחות הקבוצה נהנים מיחס אישי ומקצועי ומהידיעה המרגיעה שיש "בית" שאחראי על כל התהליך, ודואג שיהיו מרוצים הן מהעבודה והן מהתוצאות.

הנהלת החברה

את החברה מנהלים תמיר רן ואלי יוסימוב. תמיר ואלי מובילים את החברה קרוב לשני עשורים, מתוך תחושת שליחות ואחריות, הקפדה על איכות וטיב הבניה ויחס אישי לכל אחד מלקוחותיה ועובדיה.

תמיר רן

שותף מנהל

תמיר רן, נשוי + 5, משמש כמנהל התחום ההנדסי בחברה.תמיר, הנדסאי בהכשרתו, ניהל בעברו פרויקטים רבים בבניה רוויה ובבניה מסחרית בהיקפים גדולים, ומביא עימו ניסיון וידע רב

אלי יוסימוב

שותף מנהל

אלי יוסימוב, נשוי + 3 משמש כמנהל תחום הכספים, השיווק והמכירות. בעברו שימש כמנהל תפעול ושיווק בתחום הבטון.

אריק טישלר

סמנכ''ל כספים

רו"ח נשוי + 3 בעל ניסיון רב כחשב וניהול מערכות כספים בחברות תעשייתיות יצרניות.

חזון החברה
שליחות ואחריות

בכל פרויקט בו אנו עוסקים, עומדים לנגד עינינו שני מוטיבים מרכזיים אשר מנחים את כל שלבי העבודה שלנו – שליחות ואחריות.

אנו מאמינים בלב שלם כי בכוחנו לשפר את איכות חייהם של לקוחותינו, ולאפשר להם מגורים בסביבה נוחה, בטוחה וירוקה ככל הניתן. כל הפרויקטים שלנו מתבצעים ע"י אנשי מקצוע ויועצים מומחים, הטובים בתחומם, אשר נותנים את מרב תשומת הלב לכל פרט ופרט, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של בטיחות.

אנו מקפידים לזכור תמיד כי בכל מבנה מתגוררים אנשים, וכל פרויקט הוא קודם כל למענם ובשבילם.

התחדשות עירונית - הניסיון שלנו, השקט שלכם

תכנית מתאר ארצית

תמ"א 38 הינה תכנית ממשלתית לאומית לחיזוק ושיפוץ מבנים ישנים, והתאמתם לתקן מודרני ובטיחותי (כך שיוכלו לעמוד ברעידות אדמה). הזכאים למימוש תוכנית התמ"א, נהנים משדרוג משמעותי באיכות חייהם ועליה בערך הדירה שלהם, וכל זה ללא כל השקעה כספית. 

בשנים האחרונות, אנו מתכננים ומבצעים פרויקטי התחדשות עירונית רבים ומגוונים. הידע והניסיון שצברנו בתחום, מכסה כל היבט וצורך של בעלי הדירות, תוך ליווי בנקאי מלא וכיסוי כל ההוצאות הכרוכות בתהליך.

תוכנית התמ"א 38 מעניקה לדיירים דירה משופצת, גדולה בהרבה, עם ממ"ד, תשתיות חדשות ופיתוח סביבתי יוקרתי, שלרוב כולל גם חנייה, לובי משופץ וגינת נוי. בכך הדיירים מרוויחים פעמיים – גם לגור בדירה נעימה וגדולה וגם ליהנות מנכס ששוויו עולה באופן משמעותי, ללא כל השקעה מצדם.

תפיסתנו הסביבתית

שמירת הסביבה

אנחנו בקבוצת י.ד.ר יודעים שאיכות חיים מתחילה באיכות הסביבה, ולכן, שיטת התכנון והבניה שלנו, משלבת היבטים ירוקים המאפשרים סביבת חיים בטוחה ובריאה יותר, וחסכון גדול במגוון רחב של אספקטים יומיומיים במשק הבית.

חומרים – אנו עושים שימוש במוצרי בנייה בעלי תו תקן ישראלי, ובמידת האפשר תו ישראלי ירוק.

בידוד אקוסטי – אקוסטיקה משופרת ע"י בידוד על פי תקן 1003, מפחיתה את רעשי הרקע ומעניקה פרטיות מרבית לדיירים ואיכות חיים משופרת.

בידוד תרמי – שימוש בבידוד תרמי בקירות המעטפת וגג המבנה מפחית מהשפעת הטמפרטורות החמות של הקיץ הישראלי, מבודד את הטמפרטורות הקרות בחורף ומוביל לחיסכון באנרגיה בצורכי חימום וקירור הבית.

אוורור – תכנון ומיקום נכון של הפתחים מגביר את האוורור הטבעי בדירה ויוצר תחלופה יעילה של אוויר. בנוסף, הדבר מקל על קירור הבית בחודשי הקיץ החמים ומפחית תופעות של עובש ופטרת בדירה.

תאורה טבעית – תכנון נכון של המבנה, ההרחבות והפתחים מוביל לחסכון באנרגיה ולמקסום תאורה טבעית ובלתי מסנוורת.

מים – שימוש בצמחיה מקומית וחסכונית במים, תוך תכנון גינה המתחשב בתנאי השטח הטבעיים, משפיעים באופן ישיר על צריכת המים וצמצום עלויות ההשקיה.

האנשים וסביבת המגורים שלהם, הם אשר עומדים תמיד לנגד עינינו, ולכן איננו מתפשרים על יעילות התכנון, מקצועיות הבניה ואיכות החומרים.