בלוג ומאמרים

דירות למכירה- היכן כדאי לרכוש?

רכישת דירות למטרת מגורים הנה שונה לגמרי מרכישת דירה לצורך השקעה כיוון שהפרמטרים משתנים והם אישיים יותר. אצל חלקם הפרמטרים החשובים יהיו – אזור סוים, גודל הדירה, קומה, מרפסת שמש, מעלית, קרבה למיקומים ספציפיים וכו'. ואצל חלקם הפרמטרים יהיו גמישים יותר, כאשר מה שיקבע בסופו של דבר הוא התקציב שהם צריכים להשקיע לטובת העניין. התקציב מהוות הפרמטר חשוב בכל הקשור לתחום דירו למכירה, ולכן רבים מעדיפים לרכוש דירה באזור בו מוכרים דירות העונות לתקציב שלהם, במטרה כמובן לכלול את כל הפרמטרים החשובים להם מבלי להתגמש על שום דבר.

על מנת לרכוש דירה להשכרה יהיה עליכם לעמול קשה, הן מבחינת טלפונים, ביקור והתרשמות מהדירה, עניין ההלוואה והמשכנתה ובקיצור, מדובר בתהליך מורכב, ולכן סיוע באנשי מקצוע כגון – מתווכים ויועצי נדל"ן הוא פתרון מצוין שיכול לחסוך לכם זמן יקר.  כמו כן, תוכלו להיעזר בפורטלים שונים ברשת המציעים ריכוז של דירות למכירה, אולם כאן העבודה תהיה מורכבת יותר.

על פי אלו פרמטרים מומלץ לבחור דירה למכירה?

מיקום אטרקטיבי – ישנה חשיבות רבה למיקום, כאשר רבים מעדיפים להתגורר בקרבת הוריהם על מנת שיוכל לסייע להם עם הילדים. מיקום אטרקטיבי הוא כזה שקרוב למגוון מקומות מרכזיים כמו – צירי תנועה מרכזיים לגישה מהירה לעבודה, בקרבת תחבורה ציבורית, פרקים, מרכזים מסחריים, חדרי כושר וכו'.

גודל הדירה עם הסתכלות על העתיד –  רבים רוכשים דירה מבלי להסתכל על העתיד, כמו על התרחבות המשפחה. ולכן אם מדובר בזוג צעיר כדאי לייחס חשיבות לפרמטר זה שיוכל לסייע לכם לא לרכוש דירה שוב במהלך חייכם, אלה לרכוש לתקופה ארוכה.

אוכלוסייה טובה – ישנה חשיבות רבה לרמת האוכלוסייה באזור, הרי דבר זה משפיע על איכות החיים. מצד אחד אוכלוסייה ברמה גבוהה מידי תקשה השתלבות בני הזוג וילדיהם, ומצד שני אוכלוסייה ברמה נמוכה תוכל לגרום לאכזבה עבור זוג משכיל וכו'.

דירה משופצת – ישנה חשיבות רבה לבחירת דירה שנראית במצב אסתטי, הרי לא תמיד נותר לבני הזוג כסף להשקיע על שיפוץ מיידי, וודאי לא לאחר ההוצאה הגדולה של תהליך רכישת הדירה. וכלן, מומלץ לרכוש דירה במצב אסתטי, כלומר משופצת, או לרכוש דירה בעלות נמוכה יותר ולהשקיע כמה עשרות אלפי שקלים על שיפוץ הדירה.