בלוג ומאמרים

לקראת מכירת הנכס ורוצים לקבל עליו את המקסימום

טיפ אחד יחיד ומיוחד שיעלה לכם את ערך הבית.

למכור בית או דירה זה פרויקט לא פשוט בכלל.

חלקנו יותר להוטים למכור, לחלקנו זה דחוף פחות, כך או כך. צריך לוודא שאכן הנכס נמכר וצריך לעשות כל אשר ביכולתנו להשיג עליו סכום גבוה ככל שניתן.

הנראות של הבית היא רב השיקולים של קונה פוטנציאלי באשר הוא. חשוב לנו להשפיע על דעתו של הקונה. יש הסוברים כי לכל קונה יש דימיון ומעוף. ודאי הוא רואה את הפוטנציאל של הבית. ודאי הוא רואה כיצד הבית יראה אחרי עבודות שיפוץ של הקיים. יש הסוברים: יותר טוב כך. כך הקונה יכול לשפץ לפי טעמו האישי.

הדבר נכון לגבי חלק קטן מאוד של האנשים. אם אנו רוצים לכוון  לכמות רחבה יותר של קהל עלינו לשקול שיפוץ מינימלי, שכן איננו רוצים להיכנס להוצאות מרובות מדי (וזאת עוד טרם ידיעתנו בכמה נמכור את הנכס).

השיפוץ שייתן לנו מקסימום תוצאות זה שיפוץ מטבח קיים. מקסימום תוצאות ועלויות נמוכות.

בעוד לקוח פוטנציאלי לוקח בחשבון את המצב של כל הבית, בנוגע למטבח יש לזה אפקט משמעותי הרבה יותר. זו הסיבה ששיפוץ מטבח קיים היא חשובה. מסתבר שאנשים לוקחים בחשבון נראות המטבח הרבה יותר מאשר לוקחים בחשבון כל אזור אחר בבית.

את המטבח רב האנשים מגדירים כאזור מרכזי בבית. אם תשימו לב כמה שעות ביום אנו מבלים בו ביחס לחדרים האחרים תגלו את הסיבה. לכן אם שיפצנו את המטבח השפענו רבות על דעת הקונים הפוטנציאלים.

אז איך נעשה זאת בהוצאה מינימלית ככל שניתן?

היתרון הגדול והמשמעותי של שיפוץ מטבח קיים שבזה הוא מוזיל לנו עלויות היא ההתמקדות בלקוי בלבד.

איננו  מחליפים את כל המטבח כולו רק את הזקוק לשיפוץ. בדרך כלל שיפוץ מטבח קיים מתבטא בהחלפת חזיתות ארונות המטבח.

לזאת אפשר כמובן להוסיף עוד נדבכים כל אחד לפי רצונו וכיסו.

אז מה קיבלנו בעצם?

החלפת החזיתות היא החלפת החזות. ברגע שהחלפנו את כל דלתות המטבח בשיפוץ המטבח שלנו החלפנו את כל מראהו החיצוני של המטבח. נשארנו אם גופי הארונות הקיימים אך החלפנו חזות חיצונית מן הקצה אל הקצה.

כל סוגי הסגנונות ניתנים לשילוב בשיפוץ מטבח קיים. סגנון מודרני או מטבח כפרי. כל מה סגנון שהייתם רוצים שיהיה למטבח שלכם אם הייתם מחליפים את כולו. שכן החזית היא החזות.

והתוצאה….

לקוח שמגיע לבחון נכס פוטנציאלי  לא מגיב באותה צורה כאשר המטבח נראה משופץ או ישן. התגובה הפנימית היא שונה. והתוצאות יהיו בהתאם.

בעוד העלויות שהוצאנו על שיפוץ מטבח קיים הם נמוכות באופן מפליא. האפקט שנקבל על ההוצאה הזו עולה עליה אלף מונים.

ביחס לכל פעולה אחרת שנרצה לבצע בנכס המיועד למכירה שיפוץ מטבח קיים יתן לנו מקסימום תוצאות במינימום עלויות ולכן זה מאוד מומלץ לכל אלו שעומדים לקראת מכירת הנכס שלהם.